Följ projektet Validering i ÖMS via nyhetsbrev

2024-03-08

Projektet Validering i Östra Mellansverige (ÖMS) tar nu fart inför året med en kraftfull start.

Under perioden november 2022 till november 2024 arbetar projektet med att utveckla regionala strukturer för validering i Region Västmanland, Region Örebro län, Region Sörmland, Region Östergötland och Region Uppsala. I nyhetsbrevet delar projektledningen med sig av aktuella nyheter och kommande aktiviteter till samverkansaktörer och interna medarbetare. Fokusområden inkluderar regionens roll inom validering, validering inom komvux, branschvalidering och kommunikation samt information om validering. Håll ögonen öppna för spännande insatser och möjligheter inom detta viktiga område.

Nyhetsbrev projektet Regionala strukturer för validering i ÖMS (regionvastmanland.bmc.nu)

Tove Quennerstedt

Handläggare, samhällsutveckling o säkerhetsfrågor